söndag 31 januari 2010

Pyssel

Pysslade för mig själv igår utan något bestämt att göra förutom ett gratiskort till en vän som precis fått sin andra son, på badrumsgolvet av alla ställen:) Utöver detta kortet gjorde jag ett med en ny vikning som jag inte har provet tidigare, en rosa dröm och en tag, de är alltid bra att ha på lager. 

Blått är ju klassiskt för en liten pojk, gillar blöjan med sin nål. 

 

Här är det rosa kortet, det är hjärtformat vilket kan vara lite svårt att se. Det är dubbelt så man kan även använda det som en liten ask att lägga något i till mottagaren.

 
Här är en liten närbild på en detalj, gillar denna typ av utsmyckning.
 
Här är taggen jag som jag gjorde, de är väldigt användbara. De kan t.ex. hängas runt halsen på en vinflaska som man kan ta med om man är bortbjuden, naturligtvis kan man använda den på många sätt men detta är ett. 
Idag hade jag f.d klasskamrater från läkarsekreterarutbildningen hemma. Vi köper in scrappmaterial tillsammans som vi sen använder på våra träffar. Fika och middag är också stående inslag. Alltid roligt när man är några stycken att bli inspirerad och inspirera:) Tänkte jag skulle lägga in bilder på vad jag åstadkom under dagen senare, det blev inga kort men små söta presentaskar.

Det var allt från mig idag, ha det gott Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar