måndag 19 april 2010

Kort

Hej alla där ute!

Ett litet kort jag gjorde till Lina och hennes familj när vi var och hälsade på dem igår. Det var vårt första besök där så jag hade även med mig en lykta som vi hade köpt på Bomässan i Vänersborg. Jag fastnade för den direkt när jag såg den. Den har en konformad form och lite "gammeldags" stuk. 

Kortet är gjort så att man drar upp en skrivdel, syns lite dåligt, så det som syns är mer som ett kuvert. Gillar den formen så jag har gjort en del kort i den formen men en del variationer. Det är bara av variera färger på papper, blommor och andra dekorationer så har man ett nytt kort.


Här är en bild på lyktan. Snygg inte sant?


Som tur är köpte jag en till mig med när jag ändå handlade och det är jag glad för. 
Ha en fortsatt skön kväll Jessica.

1 kommentar:

  1. Mysig lykta! Hade tänkt åka på mässan, men det hanns inte med. Antar det var bra...

    SvaraRadera